Tuesday, July 14, 2009

Sometimes it's too MUCH!!!!!

Well, time aku tulis blog nie aku rasa jauh disudut hati aku nak lari...lari sejauh yg boleh ..tinggalkan semua perkara yg menyesakkan fikiran aku..aku benci dan fed-up dgn sikap sesetengah orang and most of the time aku jugak rasa benci dan tak suka dekat diri aku.

Baru2 ini aku discovered something but x sangka pulak benda tu mengundang persoalan...sangat ku sakit hati dan rasa macam nak jer pergi dan terus pergi! hakikatnya hanya Allah yg tahu and aku rasa sangat tawar hati dan bosan!!!! Aku benci sebab aku mudah saja melupakan seuatu benda yg mengguris hati aku..aku mudah bergelak ketawa balik..walaupun sebenarnya benda tu membabitkan perkara yg serius! Entahlah, mungkin ni nasib aku tp mungkin nasib tak akan kekal nasib selamanya...jika melampau sangat mungkin nasib akan bertukar mengikut kehendak hati aku! Aku nak bercerita tetapi aku bukan seorang yg suka meluahkan masalah aku....biarlah aku simpan selagi aku mampu...yg pasti aku sudah muak dan malas nak melayan kejahatan sesetengah org!!! Dan aku rasa orang itu sangat lah tidak bersyukur...biar Allah yg tunjukkan pada dia!

5 comments:

  1. urp..garangnye. seram adik bace, hehe. kak intan mrh a.iju ke org lain? bimbang plok rase.

    ReplyDelete
  2. mesti bukan aiju kan intan. tapi sape? cikgu sekolah ke?

    dia buat mende? cite je intan. org tu ade blog ke? kalo ade lagi bagos. pesan gini ke dia: im talking about u in my blog. go read it babe. hahah

    ReplyDelete
  3. well...malas nk cite pnjgla..korg pun budak2 lagi...haha...!!!

    ntahla, xdela teruk sgt kut cuma masa tulis tu
    k. intan tgh 'emo' sgt2!!!

    xpayahla tau sape org tu..since the issue pun dah settle..hihi...

    ReplyDelete
  4. BTW, ayat Ya tu mcm Ya biase buat je...huhu..mesti Ya pernah tulih gitu..bahaya Ya ni!

    ReplyDelete
  5. hahaa ya cakap je. ya xpenah buat pon :D tu keje org emo intan. dont copy that. haha

    ReplyDelete